سرور مجازی لهستان با ترافیک نامحدود

فضای بکاپ FTP BACKUP

modern blue computer mouse is connected to the blue word BACKUP

عامل اصلی از دست رفتن اطلاعات وب سایتها و سرورها ، خرابی غیر قابل بازگشت هارد دیسک سرور می باشد.
به جز خرابی هارد دیسک سرور ، عواملی نظیر حذف اطلاعات توسط نفوذگران نیز می تواند کاربران وب سایتها و مدیران سرورها را دچار زیان های غیر قابل جبران نماید.سرویس های پشتیبان (Backup) ، امکان ذخیره بک آپ سرورها و وب سایتها را با استفاده از سرویس Remote FTP Backup فراهم می نمایند.کاربران عادی وب سایتها و همچنین مدیران سرورها قادر به استفاده از این سرویس هستند.با تهیه هاست بکاپ در هر زمان از اطلاعات مهم خود در سرورها یا حتی سیستم شخصی خودتان نسخه پشتیبان تهیه کرده و آسوده خاطر به تجارت انلاین بپردازید.بکاپ گیری برای شما که مدیر سایت هستید و یا نمایندگی هاست دارید امری مهم و حیاتی است ، اگر مدیر سرور هستید هیچ گاه بکاپ گیری را در سرور مجزا فراموش نکنید.با مناسب ترین قیمت در خدمت شما هستیم.
 

برای مشاهده پکیج ها کلیک کنید  

 
 

سرویس هایی قدرتمند و پر سرعت

نوین وی پی اس با تیمی مجرب و با تجربه بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها راآنچنان که شایسته ی شماست در اختیار شما قرار می دهد .

پشتیبانی 24 ساعته

تیم پشتیبانی نوین وی پی اس با 6 سال سابقه درخشان 24 ساعته آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات شماست .

آپ تایم 99.99 درصد

تمامی سرویس های نوین وی پی اس با آپ تایم 99.99 درصد در ماه ارائه می شوند .

تحویل آنی سرویس ها

تمامی مراحل سفارشات مربوط به سرویس‌های میزبانی وب ، سرورمجازی و … در نوین وی پی اس به‌ صورت خودکار بوده و کاربران پس از دریافت صورت‌ حساب و پرداخت آن، سرویس مورد نظر خود را بصورت آنی دریافت می‌کنند .

پشتیبان گیری هفتگی

نوین وی پی اس از سرویس های خود به صورت هفتگی بکاپ تهیه کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی نسخه پشتیبان برای کاربران در دسترس می باشد .

امنیت بسیار بالا

سرور های میزبانی شما به صورت تمام وقت از لحاظ امنیتی مورد بررسی قرار میگیرند تا خللی در سرویس دهی به شما عزیزان ایجاد نگردد .