ربات های اینستاگرامی جهت افزایش فالوور

سلام عرض ادب خدمت تمام دوستان باحال نوین وی پی اس ، امید وارم حالتون عالی باشه و خوب پر از انرژی باشید  ، امروزه با وجود اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام، یوتوب و… راه برای تبلیغ و معرفی کسب و کار ها زیاد است. اما یکی از دغدغه های این حوزه این است که فالوور های پیج زیاد باشد تا بیشتر دیده شود و موثر و پرقدرت تر بتوانیم از این راه به معرفی خود بپردازیم.

راه های زیادی برای افزایش فالوور وجود دارد اما یکی از آسان ترین و موثر ترین آن ها ربات های اینستاگرامی هستند که برای ما فالوور واقعی به همراه دارند.

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام کارمندی است که به صورت 24 ساعت و بدون خطا برای شما کار می کند و دستمزد کمی می گیرد. ربات اینستاگرام یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور ، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست. ربات می‌تواند با تنظیم شدن بر روی اهداف شما که این اهداف می‌توانند صفحه های رقیب و پرطرفدار اینستاگرام ، تگ ها و یا موقعیت های جغرافیایی از یک شهر گرفته تا یک محله خاص تنظیم شود و از این اهداف برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به صورت تضمینی جمع آوری کند.

ربات بر مبنای رفتار طبیعی یک شخص در فضای اینستاگرام و تعاملاتش با افراد مختلف در این فضا، طراحی شده است. همچنین ربات به گونه ای طراحی شده که از قوانین اینستاگرام تبعیت کرده و بدون بلاک شدن اکانت شما به فعالیت مشغول باشد.

روش کار این ربات های اینستاگرام

کار ربات اینستاگرام گشتن و پیدا کردن دنبال کننده هایی است که به پست ها و صفحه کاربری شما علاقه بسیاری دارند به اصطلاح دنبال کننده  فعال هستند و باعث پیشرفت صفحه کاربری می‌شوند. روش کار به این صورت است که پس از تنظیم و روشن کردن ربات ، ربات به طور هوشمند شروع به لایک کردن ، کامنت گذاشتن و فالو کردن بازار هدف شما می‌کند ، با این کار روزانه حجم زیادی بازدید کننده ، فالوور واقعی و فعال به سمت صفحه ی شما سرازیر می‌شود.

فواید ربات های اینستاگرامی

  • سرعت بالا و اثر بخش بودن

با استفاده از ربات ها ، این کارها به طور خودکار برای شما انجام می شود. آنها می توانند پست های را نظر دهند ، دنبال کنند و دوست داشته باشند. بنابراین با کمترین وقت و تلاش نتیجه می گیرید.

  • به صورت خودکار فاوور های شمارا افزایش می دهند

رباتها می توانند کاربران را در مکان شما جستجو کنند و به طور خودکار آنها را دنبال کنند. آنها همچنین می توانند کاربرانی را که شما را دنبال کرده اند نیز دنبال کنند. با این روش می توانید دسترسی خود را افزایش داده و مشتریان بالقوه را کشف کنید.

  • میتوانند با دنبال کنندگان شما تعامل برقرار کنند

خوبی این است که ربات ها می توانند این تعامل را را برای شما انجام دهند. آنها می توانند به صورت خودکار پست ها را دنبال کنند ، لایک کنند و نظر دهند.

  • محتوا های شمارا به طور زمان بندی شده قرار می دهد

شما میتوانید با دانستن میانگین زمانی بازدید پست های خود ، آن ها را در این زمان ها منتشر کنید که بازدید بیشتری داشته باشید.

مشکل های ربات های اینستاگرامی

  • پایین آوردن فعالیت کاربران

اینستاگرام از شما توقع دارد کاربران فعالی داشته باشید. یعنی وقتی اینستاگرام می‌بیند که فالوورها شما را لایک می‌کنند، کامنت می‌گذارند یا استوری‌ها را ریپلای می‌کنند، ذوق می‌کند و شما را بالا می‌برد. حالا فرض کنید از ربات‌ها استفاده کنید.  فالوورهایی داشته باشید که هیچ بخاری ازشان بلند نمی‌شود. نه لایکی،نه کامنتی، تازه اگر لایک کنند و کامنت هم بگذارند، چون الگوریتم مشخصی دارند، اینستاگرام سریع این موضوع را می‌فهمد و به جای ذوق کردن، پیجتان را مسدود می کند.

  • اینستاگرام دشمن ربات ها

اینستا گرام از روز اول با ربات ها مشکل داشته و دوست دارد دارندگان اینستاگرام افراد واقعی بوده که فعالیت میکنند.

انواع ربات های اینستاگرام

ربات های ایرانی :

  1. های فالوور

های فالوور یک ربات اینستاگرام است که به صورت اتوماتیک و هدفمند برای شما از داخل پیج های هدفتان فالوور واقعی و فعال جذب میکند. نحوه محاسبه به صورت تضمینی میباشد و تا زمانی که فالوور مورد نظر جذب نشده باشد ربات به کار خود ادامه میدهد. یکی از هوشمند ترین ربات اینستاگرام ، به شما در افزایش فالوور پیج اینستاگرام کمک می کند .

 

  1. فالوجت

یکی از  قوی ترین ارائه دهنده فالوور اینستاگرام و ربات افزایش فالوور است. جذب طبیعی فالوور برای کسب و کارهای حرفه ای افزایش کامنت، لایک و فالوور سریع، واقعی و ایرانی را با این ربات تجربه کنید.

  1. ایران سوشال

ربات هوشمند ایران سوشال با کمترین هزینه می‌توانید فالوورهای واقعی و فعال ایرانی بیشماری را تنها با چند کلیک ساده به صورت خودکار و هدفمند از سراسر اینستاگرام برای پیج خود جذب کنید. این ربات به صورت 3 روز دارای تست رایگان نیز هست.

 

  1. اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است. شما می‌توانید مدیریت پیج خود را به ربات اینبو بسپارید تا به صورت 24 ساعته و هدفمند فعالیت کرده و محصولات و خدمات شما را به جامعه ی هدف معرفی کند.

 

  1. اینستاساز

ربات اینستاساز یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور ، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست، ربات می‌تواند با تنظیم شدن بر روی اهداف شما که این اهداف می‌توانند صفحه های رقیب و پرطرفدار اینستاگرام ، تگ ها و یا موقعیت های جغرافیایی از یک شهر گرفته تا یک محله خاص تنظیم شود و از این اهداف برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به صورت تضمینی جمع آوری کند.

ربات های جهانی :

  1. ربات نینجاگرام

ربات نینجاگرام یک ربات جهانی می باشد که هر اینستاباز معروف آن را می شناسد و خیلی راحت می توانم بگویم این نرم افزار قوی ترین ربات موجود اینستاگرام در بین تمام ربات ها می باشد. مهم ترین ویژگی این ربات این است باعث بلاک شدن پیج شما نخواهد شد (برخلاف سایت های ارائه دهند که باعث چنین کاری می شوند).

 

  1. ربات گرامیستا

ربات گرامیستا یک ربات اینستاگرام انگلیسی می باشد که در سال 2016 منتشر شد و تا سال 2019 آپدیت های خوب و فراوانی داشته است که از نظر بنده بعد از نینجاگرام این ربات برای ویندوز بهترین می باشد ولی خب باز هم مانند ربات نینجاگرام پولی می باشد که شما می توانید از نسخه کرک شده آن استفاده کنید.

 

  1. کومباین

ربات اینستاگرام کومباین بستر بسیار ایمن و سازگار دارد و به صورت دستی حساب هایی را که می خواهید از قبل دنبال کنید. ربات اینستاگرام کومباین درخواست ها را با اینستاگرام اجرا می کند و به شما امکان کنترل کامل می دهد.

 

  1. ربات دنبال کننده اینستاگرام

شما میتوانید سرعت ربات دنبال کننده اینستاگرام تنظیم کنید و همچنین این ربات تحلیل ها و آنالیزهایی از پیج شما در اختیارتان قرار می دهد.

پیشنهاد ما به شما عزیزان 

در اخر باید ذکر شود که تمامی این ها ربات هستند و در کنار آن ها شما باید این ربات هارا زیر نظر گرفته تا کاری انجام ندهند که به ضرر شما تمام شود. همچنین فعالیت ربات ها باید 24 ساعت باشه و برای این کار صد درصد نیاز به سرور های قوی با آپتایم بالا باشیم ،

پیشنهاد ما به شما وی پی اس های با کیفیت مجموعه بزرگ نوین وی پی اس هستش ، شما میتوانید قبل خرید این ربات ها با مشاوران ما یک سرور بهینه با قیمتی مناسب تهیه کنید.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)