ربات تلگرام یک ابزار قوی در کسب و کار

سلام و عرض ادب خدمت تو دوست عزیز که قراره در این محتوای جذاب همراه من باشی .

در این پست میخواهیم باهم درباره ی ربات های تلگرامی و ابزار های ضروری برای تولد یک ربات و کاربرد های آن برای کسب و کار شخصیمان صحبت کنیم .

با نوین بلاگ همراه باشید .

ربات تلگرام چیست ؟

بعد از گذشت چند سال از فعالیت تلگرام ، سازنده آن تصمیم گرفت که یک رابط کاربری و یک ویژگی به عنوان ربات به این پیام رسان اضافه کند .

با اومدن این ویژگی کاربران ایرانی همیشه در صحنه شروع به فعالیت کردند و ربات های خیلی خیلی زیادی را تولید کردند .

میتوان گفت که ربات تلگرام یک شخصیت نسبتا حقیقی در تلگرام است که به عنوان یک کاربر است ولی خوب به جای انسان یک نرم افزار پشت آن است

و بر اساس پیام ها یا درخواست هایی  که برای آن ارسال میکنیم ، یک پاسخ به صورت اتوماتیک ارسال میکند .

در شروع فعالیت تلگرام ربات ها ویژگی خاصی نداشتند ولی جدیدا برای اینکه متوجه بشیم یک اکانت ربات است یا خیر به پسوند آخر آن نگاه میکنیم ،

حتما باید پسوند بوت پشت نام کاربری آن باشد .

ربات های تلگرام چه کار میکنند ؟

ربات ها امروزه خدمات فوق العاده زیادی را به کاربران ارائه میدهند برای مثال میتوان به ربات های پیام رسان ،

ربات های خرید شارژ و ربات های افزایش ممبر کانال و .. اشاره کرد .ربات

هدف ساخت ربات در ابتدا کمک به کاربران برای راحت شدن کار ها و امور روزانه بود برای نمونه میتوان به ربات های برنامه ریزی روزانه و اخبار قیمت دلار و. .. ارشاره کرد،

اما در حال حاضر از ربات ها برای کسب درامد و جذب مخاطب و.. هم استفاده میکنند .

کاربرد ربات تلگرام برا کسب و کار ما :

به صورت خلاصه میتونم بگم که ربات های تلگرام هیچ محدودیتی ندارند و تنها محدودیت شما خلاقیت شماست و برنامه ای که برای ان تعریف میکنید ،

براتون چند نمونه باحالش رو اوردیم تا کامل متوجه بشید :

  • فروش خدمات شما در تلگرام
  • رتباط راحت تر با کاربران وبسایت
  • ساخت بازی های جذاب و ساده
  • معرف کسب و کار شماست
  • ابزاری کاربردی


فروش خدمات شما در تلگرام :
یک ربات تلگرامی میتواند کار کاربران شما را ساده تر کند ، و محصولات و خدمات شما را در تلگرام به فروش برساند .

ارتباط راحت تر با کاربران وبسایت : شما خیلی راحت میتوانید با استفاده از ربات های تلگرامی با کاربران خود در تماس باشید یا حتی اگر کاربری در وبسایت شما فرم تماسی را پر کرد شما در تلگرام دریافت کنید و در خود تلگرام پاسخ برای کاربر ارسال کنید و یا میتوانید لایو چت وبسایت خود را به ربات تلگرامی متصل کنید و همیشه آنلاین باشید .

ساخت بازی های جذاب و ساده : مکانیزم تلگرام جوری است که شما با توجه به درخواست کاربر میتوانید پاسخ را به صورت خیلی سریع ارسال کنید و یا چند کاربر را در ربات به هم دیگر متصل کنید ، این قابلیت به ما کمک میکند تا بتوانیم بازی های متفاوتی را ایجاد کنیم .

معرف کسب و کار شماست : یک ربات تلگرامی میتواند با جذب کاربر با روش های مختلف معرف خوبی برای کسب و کار شما باشد و کسب و کار شمارا به تعداد بیشماری از کاربران نمایش دهد

ابزاری کاربردی : یک ربات تلگرامی میتواند ابزار بسیار مفیدی برای کسب و کار شما باشد ، قابلیت های ربات ها بی شمار هستند و میتوانند با روش های جذاب مانند انجام قرعه کشی با زیر مجموعه گیری و.. شمارا به یک برند تبدیل کند .

امنیت ربات های تلگرامی چه قدر است ؟

یکی از اصلی ترین نگرانی های کاربران دسترسی ربات های تلگرامی هست ، باید بگم که دسترسی یک ربات تلگرامی به اطلاعات شما حداکثر به اندازه یک کاربر عادی در تلگرام است پس ربات تلگرامی نمیتواند که در گوشی شما جاسوسی کند و یا به پسورد ها و قسمت های خصوصی گوشی دسترسی داشته باشد .

ابزار ضروری تولید یک ربات تلگرامی:

یکی از اساسی ترین ابزار برای تولید یک ربات تلگرامی داشتن سورس کد های یک ربات و از همه مهم تر یک هاست با کیفیت و پر سرعت است که به روی ربات های تلگرامی حساس نباشد .

باید بگم که چون تلگرام در ایران فیلتر است نمیتوان از هاست ها و سرور های داخلی برای ران کردن ربات تلگرامی استفاده کرد .

توجه داشته باشید که هاست شما باید قابلیت اس اس ال را داشته باشد ، در غیر این صورت ربات به هیچ صورتی برای شما ران نخواهد شد .

 

نوین وی پی اس ارائه دهنده هاست ربات :

نوین وی پی اس اینجاست تا کار شما را راحت کند ، شما میتوانید از هاست و سرور های مخصوص ربات تلگرامی مجموعه ما استفاده کنید و از قابلیت اس اس ال رایگان لذت ببرید . مشاورین ما به شما کمک میکنند تا با کمترین هزینه بهترین خدمات را دریافت کنید و از سرعت بالای ربات های خود لذت ببرید .

 

ارائه خدمات نوین فقط با نوین وی پی اس

 

 

 

 

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)