سرور مجازی اختصاصی که به نام VPSوی پی اس شهرت دارد در حقیقت یک سرور اختصاصی به حساب می اید که بیشتر برای صاحبان وب سایت ها و سرویس های اینترنتی، مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل برای عموم مردم، آنچنان که باید واضح نیست. اما این سرور مجازی، علاوه بر استفاده اصلی خود، دارای یک مزیت بسیار بزرگ نیز هست که آن را برای استفاده کنندگان VPN و تغییر دهندگان آی پی نیز جذاب می کند و این افراد را مجاب می کند تا به جای استفاده از VPN از VPS برای اتصال به اینترنت آزاد، استفاده کنند

با نوین وی پی اس در این مطلب همراه باشید تاجهان وی پی اس ها را به شکلی کامل برای شما معرفی کرده و آنچه برای خرید وی پی اس معتبر از سایتی معتبرلازم دارید، در اختیار شما قرار دهیم.

VPS واقعا چیست؟

وی پی اس در حقیقت مخفف شده عبارت “Virtual Private Server” بوده که از نظر لغت بسیار شبیه به عبارت “Virtual Private Network” که مخفف وی پی ان است، می باشد. اما با اینکه این دو عبارت، بسیار شبیه به یکدیگر هستند، تفاوت های اساسی با یکدیگر داشته که در نوین وی پی اس را بررسی خواهیم پرداخت.

VPSدر حقیقت یک سرور مجازی اختصاصی است که به شما این امکان را می دهد تا از سرور مربوطه استفاده نموده و تمامی قسمت های آن را به دلخواه خود پیکربندی نموده و به عبارتی قابلیت سفارشی سازی آن را داشته باشید. این موضوع می تواند برای کسانی که در فضای مجازی فعالیت های گسترده ای می کنند بسیار مفید باشد

اما هدف ما معرفی یکی از ویژگی های خاص VPS هاست که به شما امکان می دهد تا از اینترنت آزاد استفاده کرده و درگیر استفاده از VPN ها و فیلترشکن های مختلف نشوید.

استفاده از VPN ها برای اتصال به اینترنت آزاد، می تواند به قیمت از دست رفتن حریم خصوصی و بلاک شدن حساب های مالی شما در سیستم های کشورهای مختلف شود و این موضوع می تواند برای شما بسیار گران تمام شود، حال آنکه استفاده از VPS علاوه بر این که اینترنت آزاد را برای شما ممکن می سازد و امنیت بیشتری برخوردار بوده و همچنین بحث بلاک کردن حساب های مالی را نیز به طور کامل، منتفی می سازد.

داشتن VPS به این معناست که شما دارای یک سرور اختصاصی یا به عبارت ساده تر، یک کامپیوتر اختصاصی، در یک کشور دیگر هستید. به این ترتیب هنگامی که شما از ایران به VPS خود در خارج از کشور وصل می شوید، یعنی با هویت آن کشور در اینترنت شناخته خواهید شد و به این ترتیب می توانید از تمامی امکاناتی که سایت های مختلف برای شما فراهم می کنند، استفاده کنید.

این موضوع سبب می شود تا استفاده از VPS ها، دارای مزیت های فراوانی نسبت به استفاده از VPN ها باشند

تفاوت VPS با VPN ؟

یکی از مشکلاتی که اکثر استفاده کنندگان سیستم های پرداخت و یا سیستم های مالی خارجی دارند، تحریم های یک جانبه کشور امریکاست که سبب شده تا بسیاری از این سیستم ها به ایرانیان خدمات نداده و یا به طور کلی حساب های آن ها را بلوکه کنند. این موضوع سبب شده تا برای استفاده از خدمات این سیستم ها، استفاده از VPN و تغییر دهنده های آی پی افزایش پیدا کند که منجر به کاهش امنیت حساب می شود.

اما مشکلی که VPN ها و ابزار های مشابه دارند، این است که آی پی های خود را به صورت اشتراکی در اختیار کاربر قرار داده و پس از هر بار قطع و وصل شدن، یک آی پی جدید را به کاربر ارائه می دهند. متاسفانه تداوم تغییر آی پی برای سیستم های امنیتی امروزی، قابل شناسایی بوده و همین موضوع سبب می شود تا کاربری که از این ابزار برای اتصال به حساب خود استفاده می کند، بلاک شده و موجود حساب او نیز به صورت بلوکه در بیاید.

پس روند استفاده از فیلترشکن ها و وی پی ان ها برای اتصال به حساب های کاربری باید متوقف شده و یک روش جدید را جایگزین آن نمود که سرنوشت افرادی که به دلیل استفاده VPN با مسدودی حساب روبرو شده اند، برای شما نیز پیش نیاید.

استفاده از VPS یکی از راه حل های بسیار کاربردی این مشکل است، اما VPS چگونه می تواند این مشکل را حل کند؟

مزایای استفاده از VPS

  1. ارائه آدرس آی پی ثابت به جای آی پی متغیر و در نتیجه عدم شناسایی کاربر استفاده کننده از فیلترشکن
  2. اتصال سریع و بدون قطعی که بسته به سروری که انتخاب کرده اید، می تواند سرعت شما افزایش پیدا کند.
  3. امکان تغییر و سفارشی سازی سرور
  4. استفاده از اینترنت آزاد و بدون محدودیت
  5. امکان ورود به حساب های کاربری مختلف و حساب های مالی مثل پی پال، وب مانی، پایونیر، اسکریل، ویزا کارت، مستر کارت و غیره با هویت کاملا خارج از کشور.
  6. مناسب برای توسعه دهندگان و فریلنسرها که در سایت های خارجی کسب درآمد می کنند و نمی توانند از آی پی های متغیر استفاده کنند.
  7. امنیت بسیار بالا در مقایسه با VPN ها و فیلترشکن ها

پیشنهاد نوین وی پی اس به شما برای خرید بهترین از نوع وی پی اس ها

سرور هلند و اصلا چرا سرور مجازی هلند؟

وی پی اس های هلند یک انتخاب مناسب و ویژه می باشد .با خرید سرور مجازی هلند میتوانید تجربه یک لوکیشن جدید علاوه بر لوکیشن های ارائه شده ایران , آلمان , فرانسه , کانادا , انگلستان , فنلاند و آمریکا را داشته باشید. تمامی سرور های هلند نوین وی پی اس از موقعیت هلند با آی پی و نشانی هلند پیروی میکنند. این موضوع درحالی مهم و برجسته به نظر میرسد که بدانیم برخی سرویس دهندگان از دیتاسنتر هایی استفاده میکنند که به صورت Geolocation مثل OHV فرانسه به مشتریان ارائه می شود در حالیکه که هیچ دیتاسنتری تحت این موضوع در هلند وجود ندارد

ویژگی های سرور مجازی ارزان هلند از نوین وی پی اس:

سرور های مجازی با منابع کاملا اختصاصی ارائه میگردند.
دسترسی به سرور های مجازی بدون محدودیت و روت میباشد.
سرور های مجازی با پنل تحت وب برای ریبوت روشن و خاموش کردن سرور ارائه میگردند.
امکان فعال سازی کارت صدا بر روی سرور های ویندوز موجود میباشد.
امکان ارائه سیستم عامل های مختلف.
تمامی پنل ها شامل پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته می باشند.
ترافیک نامحدود سرورها

نحوه خرید و استفاده از وی پی اس

سرور های نوین وی پی اس هیچ گونه مشکلی با کپی رایت نداشته و از نظر روتینگ و پینگ به شکبه ایران ، عملکرد بهتری را از خود نشان میدهند . نوین وی پی اس با داشتن رک های اختصاصی تحت مدیریت و پشتیبانی خود ، بدون واسطه امکان ارائه وی پی ها را به مشتریان را تسریع بخشیده تا مشتریان با دید و اعتماد کامل ، خرید وی پی اس خود را انجام دهند. همچنین وی پی اس های نوین وی پی اس توسط سرورهای دیتاسنتر serverius  میزبانی خود را انجام میدهند و از طریق برند HP با هارد ها و اس اس دی های HP  مورد استفاده قرار میگیرند که از این طریق بهترین راندمان و هماهنگی را میتوانند داشته باشند. فایروال بسیار پرقدرت تا سقف 10 گیگابایت برثانیه یکی دیگر از ویژگی های وی پی اس های توانمند نوین وی پی اس است که انواع حملات را در لایه های مختلف دفع میکند.فرایند استفاده از خدمات وی پی اس، مانند مراحل استفاده و خرید VPN ها است و تفاوت چندانی با آن ندارد.ما در نوین وی پی اس خرید و استفاده از خدمات VPS را جهت اتصال به سایت های خدمات مالی همچون ویزاکارت، مسترکارت، پی پال، بایننس، اسکریل، پایونیر، وب مانی، پرفکت مانی، کوین بیس، کراکن و… را ممکن ساختیم و شما می توانید بسته به نیاز خود، وی پی اس مورد نیاز خود را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)