رابطه وی پی اس و بیت کوین چیست؟

در این مطلب سایت نوین وی پی اس قصد داریم شمارا با روش های جدید استخراج بیت کوین اشنا کنیم تا به سوی تجربه لذت های جدید گام بردارید.

Bitcoin با ارزهای سنتی تفاوت زیادی داردواساس یک سیستم حسابداری عمومی کار می کند .

در آن دلار ها و پوند ها توسط بانک ها و موسسات مالی پیش میروندو در کل موقع تأیید معاملات تایید می کنند. 

جهت تایید تراکنش ها و برای جلوگیری از همان بیت کوین که دو بار هزینه می شود، تعدادی از گره های بیتکوین که توسط ماینرها در سراسر جهان اداره می شود، نیاز به تأیید خوددارند

بیتکوین طراحی شده بود تا هر فرد بتواند در فرایند استخراج با یک رایانه خانگی مشارکت کند

و از این طریق بیت کوین استخراج کندو مفدار بیت کوین خود را به دست اورد و در صورت وقوع خدمات خود،

پاداش یا سود خود را دریافت کند. ماینرهای ASIC این امکان را برای هر کس که نمیتواندزیاد سرمایه گذاری کند و هزاران دلار هزینه کند و از برق ارزان و فراوان استفاده می کند، ساخته است. 

به همین خاطر ابر استخراج معادن بسیار مورد توجه است.

سخت افزار بسیاری از ماینرها را در عمل حذف کرد ، اما در این زمینه تضمینی وجود دارد که مانع از دست رفتن تمام بیتکوین های باقیمانده در کوتاه مدت می شود.

بیایید سوالات متداولی که از ما در حوزه خرید وی پی اس برای استخراج بیت کوین میپرسند را بررسی کنیم.

برای استخراج ارز دیجیتال و بیت کوین به سرور مجازی نیاز است ؟

جهت استخراج ارز دیجیتال و کسب درامد از این راه نیاز به خرید سرور مخصوص ماینینگ میباشد

چرا که سرورهای ابری قدرتمند دارای سخت افزار بسیار قدرتمند و جدید می باشند . همچمنین دارای زیرساخت های متناسب با انجام این کار هستند و لازم است بدانید سایر سرورها مناسب و جوابگوی این استفاده نیستند.

جهت این استفاده باید فقط سرور مخصوص این مورد ارائه شود که بصورت تخصصی با پردازنده مخصوص و قدرتمند و شرایط شبکه مناسب بدون اخطار و قطع شدن توسط دیتاسنتر ما ارائه می شود.

قبل از خرید میتوان از میزان درامد یا میزان هش ( Hash ) پردازنده سرور مطلع شد؟

باتوجه به نمایش ریز سخت افزار تعداد هسته و فرکانس پردازنده خود کاربر باید نسبت به در نظر گرفتن میزان هش و یا درامد حاصله از ماینینگ اقدام نماید و این اطلاعات باید از سوی کاربرد مورد بررسی قرارگیرد چرا که نوین وی پی اس فقط ارائه دهنده خدمات وی پی اس می باشد.

سرور ماینینگ نیاز به کارت گرافیک دارد ؟

می توان پاسخ خیر به این سوال داد؛ سرور های دارای کارت گرافیک بسیار محدود و گران قیمت بوده و دارای پردازنده های ضعیف و غیر مناسب جهت ماینینگ هستند , سرورهای مخصوص ماینینگ باید دارای پردازنده های بسیار قدرتمند با درایو های پرسرعت SSD به همراه رید سخت افزاری باشند .

این سرورها باتوجه به نیاز و ساختار استفاده ماینینگ می باشد و دارای پردازنده های کمیاب هگزاکور و هارد های پرسرعت می و هیچ سرور معمولی دارای این تکنولوژی نمی باشد و پاسخگوی این استفاده نیست !

چرا برای این کار سرور مجازی بخریم؟!

نوین وی پی اس با سالها تجربه در زمینه ارائه تخصصی سرور مجازی و سرور اختصاصی دارای سخت افزار بسیار بالا و حرفه ای ویژه این استفاده می باشد که بصورت 24 ساعته فعال هستند

و بدون قطعی و تداخل قابلیت استفاده کاربران را با بهترین و بالاترین کیفیت استفاده جهت استخراج بیت کوین یا ماینینگ فراهم می سازد.

نوین وی پی اس خدمات خرید وی پی اس را برای کاربران خود ساده و راحت کرده است و میتوانند کاربران عزیز جهت اطلاع و اطمینان و برطرف کردن سوالات احتمالی خود ، با تیم پشتیبانی نوین وی پی اس مشاوره ای در این حوزه داشته باشند تا بهترین انتخاب را جهت خرید وی پی اس موردنیاز انجام دهند.

همانطور که میدانید خرید سرور ماینینگ بسیار تخصصی بوده و هر ارائه دهنده ای توانایی و تجربه لازم جهت ارائه این نوع سرویس را نخواهد داشت و سرورهای معمولی نیز جوابگوی این استفاده نمی باشد .

نوین وی پی اس شما را به استخراج سریعتر ارزهای دیجیتال نزدیک میکند

 

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)