تکنولوژی جدید در جهت بهره گیری نوین

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی شاهد ایجاد موارد گسترده تری هستیم. تکنولوژی توانسته تاثیر خود را بر روی هر چیزی بگذارد از جمله بازار بورس و معاملات بورسی. به خاطر این تکنولوژی های برتر معامله گران نیز ترجیح می دهند تا در بازارهای مالی خود نیز از فناوری های متعدد بهره مند شوند. الگوریتم ها همان تکنولوژی هایی هستند که در بازارهای سرمایه وظیفه انجام معاملات را بر عهده گرفته اند. به نوعی می توان الگوریتم ها نوعی دستیار برای این سهام داران به حساب آورد. سرور بورس کاربردهای زیادی در انجام معاملات بورس دارد به شکلی طراحی شده اند تا بتوانند بر اساس سیستم عامل ویندوز ارائه شوندو مورداستفاده قرارگیرند. استفاده از سرور بورس باعث میشودکاربران بتوانند معاملات خود را به صورت آنلاین انجام دهند ان هم با سرعتی بسیار بیشتر از حد تصور یک معامله سنتی.

مسئله ای قابل توجه ؛ سرعت اینترنت

در زمان انجام معاملات بورسی لازم نیست اینترنت پر سرعت برای اتصال به سرور مجازی ویندوز داشته باشید. از ویژگی های این سرورها این است که می توانند عملکرد بالایی را در اجرای نرم افزارهایی که مربوط به تحلیل بازار هستند داشته باشند. همینطور برای دستیابی به بورس های مختلف در ایران محدودیتی برای پهنای باندی وجود ندارد. از طریق این سرور می توان فایل ها را بدون محدودیت دانلود و آپلود کرد و در کنار آن ها از یک سرعت بالا استفاده کرد

سرور بورس چه فایده هایی دارد؟!

بهره گیری  از سرور بورس مزیت های زیادی دارد که می توان چندمورد زیر را در گزینه های اول قرارداد:
  • می توان با بالاترین سرعت به اینترنت دسترسی پیدا کرد.
  • برای اجرا کردن نرم افزارهای شخصی، می توان در این سرور از منابع سخت افزاری بهره برد.
  • به منظور جای دهی خود در اول صف معاملات بازار بورس می توان از این سرور استفاده کرد.
  • دانلود بدون محدودیت و سرعت بالا برای فایل های مختلف
  • استفاده از نرم افزار Remote Desktop برای دسترسی به سرور مجازی
  • پینگ بسیار پایین به کارگزاری های بورس

سرور بورس در ایران

میتوان با ناراحتی گفت افرادی که از سرور بورس ایران استفاده می کنند، با مشکلات متعددی رو به رو می شوند. از آنجایی که ایران در محدودیت تحریم های بسیاری است، کاربرانی که با IP خود کشور معاملات بورسی بین المللی و یا پرداخت های ارزی را انجام می دهند، موفق به این کار نخواهند شد. زیرا فعالیت های آن ها به طور کلی مسدود می شوند. از این رو بهترین راهکار برای افرادی که قصد شرکت در این بازار را دارند، استفاده از سرور بورس خارج است.

داشتن یک هوش مصنوعی در بورس به چه دردی میخورد؟

  • هوش مصنوعی قابلیت این را دارد تا بر بازار نظارت مستقیم داشته باشد و از این طریق با سرعت بالا به تجزیه و تحلیل آمارهای موجود بپردازد.
  • این تکنولوژی فرآیندی اتوماتیک و خودکار را دارد. از این رو می تواند می تواند دقت بالاتری برای معاملات از خود نشان دهد.
  • با استفاده از داده هایی که در گذشته بوده اند، می تواند روندی که در پیش رو است را پیش بینی کند.
  • با استفاده از معاملات الگوریتمی قادر به در دست داشتن استراتژی های معاملاتی است.
  • تغییرات زمان واقعی بازار موردی است که در هوش مصنوعی وجود دارد.
با وجود تمام این ویژگی ها می توان اینگونه برآورد کرد که برخورداری از هوش مصنوعی می تواند برای کاربران امتیازات بسیاری را به همراه داشته باشد. از آن جایی که در بورس سهام در تعداد بسیار بالایی وجود دارد و هر فرد عادی قادر به تجزیه و تحلیل آن نیست، هوش مصنوعی با بهره گیری از تکنولوژی خود تحلیل وسیعی از این سهام ها را بر عهده می گیرد. از این رو معامله گران راحت تر می توانند فرآیند خرید و فروش خود را به انجام برسانند و به نوعی معامله های بهتری را داشته باشند.

https://novinvps.com/blog/wp-content/uploads/2020/09/%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3.jpg-1-scaled.jpg

سرور بورس منجی است برای شماست تا بتوانید معاملات خود را سریع تر از آن چیزی که تصورمیکنید انجام دهید و دیگر در صف های طولانی معاملات نمایید. همینطور هوش مصنوعی و ربات های به کار رفته در معاملات بورسی کاربردهای زیادی را از خود به نمایش گذاشته اند و انجام خیلی از کارها با سرعت بیشتریبه نتیجه میرسند. هوش مصنوعی و یا ربات ها جایگزین دائمی انسان ها در حوزه های مختلفی کاری میشوند. بدین صورت که تمامی کارها و ارتباط های دنیا با استفاده از تکنولوژی رو به جلو برود و هیچ دکمه ای برای توقف آن وجود نداشته باشد. نوین وی پی اس با ارائه سرورهای مجازی بورس که به عنوان کامپیوترهای 24ساعته و متصل به دیتاسنتر پارس انلاین تهران مورد استفاده قرار میگیرند ، سرعتی بی نظیر و اطمینانی فوق العاده را به کاربران بورسی خود در سراسر ایران هدیه میدهد. این دیتاسنتر ها بهترین سرعت اینترنت را به کمک فیبرنوری از خود به نمایش میگذارند و در عین حال ، پایداری قابل توجهی در پینگ و متصل بودن دارند تا وجود هرگونه چالش احتمالی را از پیش رو بردارد. نوین وی پی اس با تجربه فراوان خود در این زمینه ، معاملات بورسی را برای عزیزانمان در کشور اسان کرده تا فرصت خوبی را برای علاقه مندان به بازار سرمایه بسازد.    
0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)