سرور مجازی به سروری اطلاق می گردد که معمولاً مکان آن در یک مرکز داده خارج از سایت بوده و منابع آن، از طریق چندین کاربر که هر یک قادر به کنترل آن هستند، به اشتراک گذاشته می شود. این کار در واقع، تبدیل یک سرور فیزیکی به چندین ماشین مجازی محسوب می گردد که هر کدام توانایی اجرای سیستم عامل خود را دارند. با کمک سرور مجازی بایننس می توانید نهایت استفاده را از قدرت پردازش سرور جهت ترید در صرافی بایننس ببرید و به چندین کاربر مختلف اجازه اشتراک گذاری هزینه تجهیزات را بدهید. پیش از فرآیند مجازی سازی، سرورها تنها امکان استفاده از بخشی از قابلیت پردازش خود را داشتند.

معرفی سرور مجازی بایننس و دلایل استفاده از آن

در حالی که با مجازی سازی سرور، عملکرد بهتری جهت استفاده از قدرت پردازش سرور ارائه گردید و این سرورها توانایی استفاده از آن را، از 15 درصد معمولی تا 80 درصد افزایش دادند.

 

معرفی سرور مجازی بایننس و دلایل استفاده از آن

موارد استفاده از سرور مجازی

اکثر سازمان ها از سرورهای مجازی به منظور کاهش هزینه های مصرف انرژی و همچنین کاهش هزینه های سخت افزاری سرور استفاده می کنند. می توان گفت که سرورهای مجازی نقش اساسی را در ساخت ابزارها، برنامه ها یا محیط ها ایفا می کنند. موارد کاربرد سرور مجازی عبارتند از:

• دسترسی از راه دور

به سهولت، امکان پیکربندی سرورهای مجازی اختصاصی وجود دارد تا قادر به پشتیبانی از دسترسی ایمن به داده ها و پرونده های مهم تجاری از طریق اینترنت باشند.

• میزبانی وب

سرویس های مختلف وب را می توان با میزبانی سرور مجازی پیکربندی نمود تا چندین مالک وب سایت به استفاده از سرور بپردازند به گونه ای که کنترل کامل آن را در اختیار داشته باشند.

• به منظور توسعه و تست نرم افزار

امکان ایجاد، راه اندازی و تست برنامه های نرم افزاری جدید بر روی سرور مجازی توسط توسعه دهندگان نرم افزار وجود دارد، بدون اینکه سبب کاهش قدرت پردازش سرور سایر کاربران شوند.

معرفی ویژگی ها و مزایای سرور مجازی بایننس

با توجه به اینکه امروزه بیشتر کاربران برای ترید در صرافی بایننس از سرور مجازی مناسب ترید بهره می گیرند، اما متأسفانه کاربران ایرانی به دلیل تحریم های اعمال شده و همچنین مشکلات بوجود آمده اخیر با برخی از کشورهای اروپایی، امکان استفاده از این نوع سرورها را ندارند. از این رو، می خواهیم به معرفی ویژگی ها و مزایای یک سرور غیراروپایی یعنی سرور مجازی ترکیه که دارای شبکه مناسبی به زیرساخت کشورمان به جهت بعد مسافتی است، بپردازیم.

سرور مجازی ترکیه

• مکان این سرور مجازی بایننس واقع در شهر آنکارای کشور ترکیه می باشد. این وی پی اس ارزان بایننس از لحاظ پایداری شبکه، سرعت و زمان کارکرد از کیفیت بسیار زیادی برخوردار بوده و ترافیک ارائه شده توسط آن نامحدود می باشد.

• این سرور مجازی آنکارا از درایوهای پرسرعت SSD شرکت HP استفاده می کند. درایو SSD یک دستگاه ذخیره ساز پیشرفته است که از ریز تراشه ها جهت ذخیره اطلاعات بهره می گیرد و عملکرد آن در مقایسه با هارد دیسک های مکانیکی سنتی، بسیار سریعتر بوده، چرا که به خواندن داده ها از روی تراشه ها می پردازد، در حالی که هارد دیسک مکانیکی از بازوی مکانیکی با صفحه خواندن/ نوشتن جهت انتخاب داده های مورد نظر در ذخیره سازی استفاده می کند، که یک فرآیند وقت گیر محسوب می شود. این وی پی اس ترکیه با برخورداری از درایوهای پرسرعت SSD به میزان قابل توجهی سرعت وب سایت ها را افزایش داده و عملکرد کلی آنها را بهبود می بخشد.

• وی پی اس بایننس مورد نظر دارای قابلیت میزبانی بر روی سرورهای Blade شرکت HP می باشد. سرور Blade، که در برخی مواقع، سرور با تراکم بالا نیز شناخته می شود، یک دستگاه جمع و جوری است که شامل رایانه ای جهت مدیریت و توزیع داده ها در مجموعه ای از رایانه ها و سیستم ها به نام شبکه می باشد و نقش آن این است که به عنوان مجرای بین کامپیوترها، برنامه ها، اپلیکیشن ها و سیستم ها عمل کند. سرورهای Blade که سبب فراهم نمودن قدرت پردازشی بیشتری در فضای کمتری از رک(Rack) می گردند، کابل کشی را ساده کرده و به کاهش مصرف برق کمک می کنند. کابل کشی کمتر، کاهش قابل توجه زمان صرف شده جهت مدیریت زیرساخت ها را در پی داشته و در عوض زمان بیشتری را برای اطمینان از دسترسی بالا فراهم می کند.

سرور مجازی ارزان بایننس شرکت ما، علاوه بر اینکه از مزایای فوق برخوردار است دارای پورت 1 گیگابایت نیز می باشد و می تواند گزینه مناسبی برای ترید در صرافی بایننس جهت استفاده از کاربران ایرانی به شمار آید.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)