جعبه ابزار وردپرس (wordpress toolkit) / cPanel

ویژگی های پیشرفته، افزایش امنیت و مدیریت ساده برای WordPress® در cPanel

جعبه ابزار وردپرس یک رابط مدیریتی غنی از ویژگی هایی است که به همه اجازه می دهد وب سایت های وردپرس را نصب، پیکربندی و مدیریت کنند.

WordPress Toolkit Deluxe با استفاده از ابزارهایی مانند Cloning و Smart Updates ، اکنون به عنوان بخشی از cPanel شناخته می شود. البته ممکن است دسترسی یا عدم دسترسی به این ابزار ها توسط ارائه دهنده خدمات شما مدیریت و فعال شود.

اکنون زمان بروزرسانی و تکامل مدیریت وردپرس است

wordpress toolkit شامل همه چیز هایی است که برای کنترل وب سایت های وردپرسی خود به آن نیاز دارید. همچنین هیچ محدودیتی در تعداد وب سایت های وردپرس وجود ندارد و می توانید همه ی آن ها را با جعبه ابزار وردپرس مدیریت کنید.

wordpress toolkit

wordpress toolkit، کامل ترین، امن ترین و کاربردی ترین جعبه ابزار شما

از نصب های قابل تنظیم گرفته تا مدیریت بصری پشتیبانی سایت، تم و زمینه، افزونه ها و گذرواژه ها، همه در این مجموعه گرد آوری شده و جعبه ابزار وردپرس برای هر کسی که دارای چندین وب سایت وردپرسی است ایده آل می باشد.

wordpress toolkit

نصب وردپرس از cPanel هرگز قدرتمندتر نشده است.

با استفاده از wordpress toolkit می توانید مجموعه ای از تم ها و افزونه های از پیش تعریف شده ایجاد کنید که به شما این امکان را می دهد تنها با یک کلیک پیکربندی خودکار و نصب جدید وردپرس را انجام دهید. این مدیریت وردپرس در cPanel یک صرفه جویی در زمان واقعی است.

نصب وردپرس از cPanel

نگهداری، ابزارهای پشتیبان گیری و اشکال زدایی، در دستان شما

هنگام انجام کار های مختلف مانند پشتیبان گیری، بازیابی یا اشکال زدایی، سایت خود را در حالت تعمیر و نگهداری قرار دهید و یک پیام سفارشی به بازدیدکنندگان سایت خود نشان دهید. این امکان شامل همه ی سایت های بر بستر وردپرس می شود!

نمایی از wordpress toolkit در cPanel
نمایی از wordpress toolkit در cPanel

جعبه ابزار وردپرس wordpress toolkit

wordpress toolkit یک رابط مدیریتی واحد است که به شما این امکان را می دهد وب سایت های وردپرس خود را به راحتی نصب، پیکربندی و مدیریت کنید. از جمله قابلیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

• مدیریت رمز عبور و پایگاه داده

• مدیریتindexing در موتورهای جستجو

• قابلیت ورود انفرادی به سیستم

• افزایش سطح امنیتی خودکار

• مدیریت افزونه ها و مجموعه تم ها

• مرحله بندی و عملکرد شبیه سازی

• به روز رسانی انبوه خودکار و هوشمند

جعبه ابزار وردپرس برای cPanel امکاناتی بیشتر از سطح عالی را ارائه می دهد!

تصور کنید که می توانید مرحله بندی، شبیه سازی، همگام سازی، به روزرسانی ، کپی، جابجایی اطلاعات و موارد دیگر را، هرکدام تنها با یک کلیک انجام دهید؛ مدیریت کردن تک تک المان های نصب وردپرس مربوط به گذشته است.

جعبه ابزار وردپرس برای cPanel

مدیریت پیشرفته

در wordpress toolkit می توانید افزونه های مورد نظر خود را به راحتی و حتی مستقیما از سایت wordpress.org نصب کنید و از آن ها در تمامی وب سایت هایتان استفاده کنید. این استفاده شامل فعال، غیر فعال، مدیریت و حذف افزونه ها می شود.

مدیریت پیشرفته

تست ویژگی ها

برای تست قابلیت ها و ویژگی ها، می توانید سایت خود را در یک قسمت کاملا امن در پایگاه داده تان شبیه سازی کرده و پس از اطمینان از مساعد بودن همه چیز، تنظیمات را در وب سایت اصلی پیاده و همگام سازی نمایید.

تست ویژگی ها

افزایش امنیت وردپرس

شما می توانید با استفاده از به روزرسانی بر اساس توصیه های متخصصان انجمن وردپرس، همه وب سایت های خود را در برابر خطرات امنیتی اسکن و ایمن کنید.

افزایش امنیت وردپرس

به روزرسانی های هوشمند

با استفاده از این قابلیت، امکان بروزرسانی خودکار برای تم ها، افزونه ها، زبان ها و حتی خودِ وردپرس در محیطی کاملاً ایمن و بدون خطر و در وب سایت اصلی شما فراهم می شود.
دسترسی به جعبه ابزار وردپرس در سی پنل ( cpanel wordpress toolkit )

نماد wordpress toolkit در دسته برنامه ها و در cPanel ظاهر می شود.

اگر نماد wordpress toolkit را در دسته برنامه ها مشاهده نمی کنید، باید از ارائه دهنده خدمات خود بخواهید این مورد را برای شما فعال کند.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)