یوتیوب چیست و چگونه کار می کند؟

این روز ها کسب درامد از یوتیوب به یکی از راه های مرسوم و رایج در سطح جهان و حتی کشور تبدیل شده است. افراد بسیار زیادی وجود دارند که به کسب درامد ارزی یوتیوب پرداخته اند و زندگی خود را با استفاده از درآمد ارزی یوتیوب می چرخانند. کمتر شخصی پیدا می شود که با یوتیوب آشنا نباشد و با آن کار نکرده نباشد. در واقع یوتیوب یک پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیو و رسانه اجتماعی آنلاین آمریکایی است که در 14 فوریه 2005 توسط استیو چن، چاد هرلی و جاوید کریم راه اندازی شد. این وب سایت که متعلق به گوگل است، بعد از خود گوگل دومین وب سایت پربازدید است.

یوتیوب بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه دارد که در مجموع بیش از یک میلیارد ساعت ویدیو در روز تماشا می کنند. یوتیوب برای تولیدکنندگان ویدیو این امکان را فراهم کرده تا با دارا بودن حداقل 1000 دنبال کننده و حداقل 4000 ساعت واچ تایمز ویدیو هایشان بتوانند کانال خود را مانیتایز کنند و روی ویدیو های خود تبلیغات گوگل را فعال کنند و به کسب درآمد بپردازند. ما امروز در NOVINVPS قصد داریم تا صفرتاصد درامد یوتیوب و همینطور آموزش رایگان کسب درامد یوتیوب را برای شما قرار دهیم.

کسب درامد از یوتیوب

کسب درامد از یوتیوب چگونه می باشد؟

برای بسیاری از افراد، کسب درامد در یوتیوب به دلیل وجود مشکلاتی مانند فیلتر بودن یوتیوب و همینطور وجود تحریم ها در کشورمان مانند یک رویا بنظر می رسد اما راه هایی وجود دارد که می توان این محدودیت ها را دور زد و به کسب درامد از یوتیوب رسید.

برای کسب درامد از یوتیوب ابتدا باید در یوتیوب یک کانال عمومی ایجاد کنید تا بتوانید در آن ویدیو های خودتان را آپلود کنید و درامد ارزی یوتیوب را راه بیندازید. البته برای ساخت اکانت در یوتیوب باید قبل از آن یک حساب گوگل ایجاد کنید و با استفاده از آن وارد یوتیوب شوید. مرحله بعد ساخت اکانت گوگل ادسنس می باشد.

برای کسب درامد از یوتیوب شما نیاز به داشتن یک حساب Google AdSense دارید اما گوگل ادسنس در ایران تحریم است. زیرا برای ساخت آن نیاز به یک آدرس واقعی خارج از ایران را دارید در این صورت شما دو راه دارید. یا از شخصی که در خارج زندگی می کند کمک بگیرید و یا با پرداخت مبلغی از سایت های واسطه داخلی که اکانت شما را برایتان می سازند کمک بگیرید.

درامد ارزی یوتیوب.

مرحله بعدی ساخت حساب پی پال برای برداشت پول خود است. برای اینکه یوتیوب بتواند درآمد شما را به حسابتان واریز کند شما باید یک حساب پی پال داشته باشید. حساب پی پال نیز همانند Google AdSense است و افرادی که در ایران زندگی می کنند نمی توانند آن را برای خود فعال کنند.

پس از اینکه تمامی مراحل بالا را طی کردید نوبت به ساخت ویدیو می رسد. مهمترین بخش یک کانال یوتیوب برای کسب درآمد ویدیوی های آن کانال می باشند. به این دلیل که هر چه بازدید ویدیو های کانال شما بیشتر باشد درامد ارزی یوتیوب شما نیز بیشتر خواهد شد.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)